Tuesday, June 30, 2015

City by the Sea


pics by Karolina Kulik

dress: COS
jeans: Topshop
bucketbag: Marc by Marc Jacobs
shoes: River Island
sunglasses: Prada
watch: Michael Kors


This is another post from my trip back home - Poland.
 In the background you can see a panoramic view of my hometown 
as well as the beautiful Baltic Sea. 
It wasn't that hot then so I was able to layer up a bit. 
Dress over pants seems to be my newest obsession.
 In this outfit all light denim 
with my latest summer accessories - off white bucket bag and sandals, 
that I keep pairing up with everything. 
xxo



Zapewne wspominałam już wcześniej, że wychowałam się nad morzem i jak tylko jestem w
 rodzinnych stronach obowiązkowo muszę zaliczyć kilka spacerów nad morze, 
co widać po sesjach na blog z tegorocznego pobytu w Polsce.
Tym razem w jednej z widokowych restauracji w Kołobrzegu. 
Z jednej strony panorama miasta, a z drugiej morze Bałtyckie. 
Kilka tygodni temu nie było jeszcze takich upałów 
więc spokojnie mogłam założyć kilka warstw. 
Sukienka na spodnie to moja nowa obsesja.
Tym razem w zestawie z dżinsami również w jasnym kolorze.
 Do tego moje ulubione letnie dodatki w bieli: 
torebka i sandały, które idealnie pasują do wszystkiego. 
xxo


6 comments:

  1. Boska torebka !
    Zapraszam do siebie na stylizację z kombinezonem:)
    http://patrisyastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jak cudownie! :) Podoba mi się ta stylizacja! Bardzo! :3

    ReplyDelete
  3. I am currently obsessed with shirt dresses ;)

    ReplyDelete
  4. Cute bag :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  5. Spodnie z dziurami najlepsze :)

    ReplyDelete