Monday, December 5, 2011

pink


fot by FKa


jumpsuit: H&M
sweater: Zara
bag: Michael Kors
shoes: Charlotte Russe
watch: Michael Kors
braclets: Forever 21 & vintage
lips: M.A.C (Russian Red)




I have been waiting for cooler weather to wear some of my cozy sweaters, but now when is actually chilly, it reminds me of home and I'm getting home sick...

The shoes I'm wearing are a gift from FKa and the bag...ahhh THE bag is my latest buy from Michael Kors, which you will be seeing a lot more of from now on :)




Empire Of The Sun- Walking On A Dream





Czekalam az sie ochlodzi, zeby nosic cieple swetry.. a wiec  i doczekalam sie..  teraz pogoda za bardzo przypomina mi Polske i  tesknie za domem rodzinnym...

Buty to prezent od FKa a torebka...ahh jest upragnoinym, nowym nabytkiem od Micheal Korsa i prawdopodobnie bede ja nosic i pokazywac na zdjeciach az do znudzenia :)


15 comments:

  1. Świetne zdjęcia i kolory. uwielbiam! ;)

    ReplyDelete
  2. chciałam napisać, że masz świetne spodnie, ale doczytałam, że to kombinezon więc- świetny kombinezon!

    ReplyDelete
  3. uwielbiam twoje włosy :) przepięknie wyglądasz,m świetna torebka! :)

    ReplyDelete
  4. wyglądasz rewelacyjnie, piękne zdjęcia!
    kolor sweterka śliczny ♥

    ReplyDelete
  5. świetnie wyglądasz, a zdjęcia są bardzo profesjonalne, denerwuje mnie niedbałość niektórych bloggerek w tej kwestii ;) obserwuję :)

    ReplyDelete
  6. ale masz genialnego bloga! szkoda że dopiero teraz na niego wpadłam! Obserwuje:***

    ReplyDelete
  7. fajnie, fajnie trafiłam na świetny blog !
    Kolor sweterka idealny dla ciebie. Masz też cudne włosy i zdjęcia są tez przykuwające wzrok ;))

    zapraszam na konkurs
    drawinggpin@wp.pl

    ReplyDelete
  8. Another great combination! I love your bracelets and your boots

    Thanks for your lovely comment

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jesteś świetna! masz wyczucie stylu i umiesz się bawić modą! dodaje się do obserwatorów ;d

    chinchilla-love.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. jesteś świetna wyglądasz na bardzo wyjątkowa dziewczyne, twoje włosy sa cudowne uroda też!
    Blog bardzo przejżysty i z chęcią sie go ogląda .
    Oczywiscie obserwuje !!

    ReplyDelete
  11. Kolor swetra naprawdę zachwyca!

    ReplyDelete