Wednesday, September 14, 2011

MY FIX- Daisy


fot by FKa


I've been using the same perfume "Daisy" by Marc Jacobs (the first one) ever since it came out. I thought it's about time to try something new for a bit ;)  Although I do like the "new" fresh & flowery scent I'm going back to the original one- it's just more me I guess..



Uzywam tych samych perfum "Daisy" Marc Jacobsa (tych pierwszych) odkad tylko pojawily sie na rynku, wiec postanowilam wyprobowac cos innego ;)Podoba mi sie ten nowy zapach, jest swiezy, kwiatowy, ale to nie jest to...wiec wracam do swojego starego, sprawdzonego, oryginalnego zapachu- poprostu bardziej pasuje do mnie...

6 comments:

  1. wyglądają ładnie i jestem ciekawa czy tak samo pachną :)!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. zawsze chciałam je kupić, ale za każdym razem sięgałam po jakiś inny.
    może ten będzie akurat mi odpowiadał, akurat szukam zapachu, więc może :)

    ReplyDelete
  3. właściwie nigdy ich nie wąchałam, ale buteleczka jest śliczna!

    ReplyDelete
  4. Paznokcie świetnie pasują do kwiatków na buteleczce! :D Słyszałam o tych perfumach, muszę zobaczyć jak pachną

    ReplyDelete
  5. Chciałabym nominować Cię w zabawie One Lovely Blog Award:) Po szczegóły zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete